برترین و بهترین آموزش دوره اتوکد AutoCAD در بناب و مراغه

اتوکد AutoCAD چیست؟ 

اتوکد (AutoCAD) یک نرم‌افزار طراحی و نقشه‌کشی دو‌بعدی و سه‌بعدی است که توسط شرکت اتودسک (Autodesk) توسعه داده شده است. این نرم‌افزار امکانات زیادی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا نقشه‌های خود را به سادگی و با دقت بالایی طراحی کنند.

اهمیت یادگیری اتوکد AutoCAD چیست؟ 

علم روز تاکید ویژه‌ای بر روی استفاده از کامپیوتر و قابلیت‌های آن دارد. امروزه استفاده از کامپیوتر به تسهیل و تسریع امور، کمک شایانی می‌کند. دانش مهندسی نیز از این قاعده مستثنی نیست و کامپیوتر در این زمینه نقش بسزایی داشته و هر روز این نقش پررنگ‌تر می‌شود. نرم‌افزار اتوکد در زمینه ترسیمات مهندسی جایگاه ویژه‌ای دارد. به خصوص در کشور ما اکثر ترسیمات فنی و مهندسی با کمک این نرم‌افزار انجام می‌گیرد و ترسیمات دستی، دیگر جایگاهی در بازار کار ندارند.

انجام ترسیمات با نرم‌افزار اتوکد علاوه بر کاهش احتمال خطا به تسریع انجام کار نسبت به ترسیمات دستی منجر می‌شود. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان به این نکته پی برد که امروزه یکی از مهارت‌های لازم برای هر دانشجو و فارغ‌التحصیل در رشته‌های مهندسی مانند: عمران، معماری و… جهت اشتغال در بازار کار، تسلط به نرم‌افزار اتوکد است.

دوره اتوکد AutoCAD دو بعدی و سه بعدی

شرکت در کلاس و دوره آموزش اتوکد از مقدماتی تا پیشرفته به صورت پروژه محور و حل مسائل واقعی. در آموزشگاه ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) شما می توانید به صورت حضوری در کلاس های آموزش اتوکد شرکت کنید. فرصت  آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار را در آموزشگاه ایران مشکات از دست ندهید. از دیگر مزایای شرکت در کلاس های حضوری اتوکد می توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین باید بدانید در این دوره تمامی مباحث اتوکد دوبعدی و سه بعدی توسط یکی از بهترین اساتید این دوره به شما تدریس می شود.

  • حل مسائل و پروژه
  • دریافت نمونه سوالات فنی و حرفه ای اتوکد
  • فیلم جلسات ضبط شده در اختیار شما قرار میگیرد
  • امکان ارتباط با استاد به صورت همیشگی
  • امکان دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه و مهاجرت

شما می توانید این دوره را علاوه بر شعبه #بناب در شعبه #مراغه نیز ثبت نام کنید.

هدف دوره اتوکد (کلاس اتوکد مجتمع آموزشی ایران مشکات)

هدف کلاس اتوکد آشنا کردن دانشجویان با اصول و مقدمات ترسیم به کمک نرم افزار است. پس از پایان دوره دانشجویان می توانند ترسیمات دو بعدی خود را به صورت کامل انجام داده و آنها را ویرایش، اندازه گیری آماده نماید.

 

اتوکد ایران مشکات

کلاس های آموزش اتوکد

آموزشگاه ایران مشکات دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی اتوکد برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش اتوکد AutoCAD یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی AutoCAD زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. از طرفی شرکت در کلاس عمومی اتوکد از نظر قیمت و شهریه برای کارآموزان به صرفه تر خواهد بود.

مجتمع آموزشی ایران مشکات برای آموزش جامع اتوکد، دو دوره مجزای اتوکد (کلاس اتوکد مقدماتیکلاس اتوکد حرفه ای) را با هم تلفیق کرده، و شما هنرجویان عزیز با صرف وقت و هزینه کمتر و طی ۱ دوره جامع اتوکد، می توانید از صفر تا ۱۰۰ نرم افزار اتوکد را یاد بگیرید، و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش این نرم افزار، امکان ترسیم نقشه های مختلف در حوزه های گوناگون مهندسی را برای دانشجویان در طول مدت کلاس فراهم آورده است و دانشجویان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود تمامی ترسیمات دوبعدی و سه بعدی را در نرم افزار ترسیم نمایند.

البته هنرجویان عزیز در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش اتوکد مقدماتی و دوره آموزش اتوکد پیشرفته بصورت مجزا ثبت نام کنند.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی اتوکد حداقل ۳ نفر می باشد.

دریافت مدرک فنی حرفه ای اتوکد (مدرک بین المللی)

شما کارآموزان عزیز بعد از سپری کردن دوره آموزش اتوکد AutoCAD در آموزشگاه ایران مشکات، مدرک فنی و حرفه ای اتوکد نیز دریافت خواهید کرد. مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. افرادی که قصد مهاجرت و کاریابی در خارج از کشور را دارند می توانند با شرکت در این دوره مدرک بین المللی اتوکد را دریافت کنند.

آموزشگاه AutoCAD ایران مشکات زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره مقدماتی و پشرفته اتوکد، بعد از گذراندن کامل دوره مدرک معتبر اتوکد قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

دیگر توضیحات دوره آموزش اتوکد AutoCAD ویژه بازارکاری

نرم افزار اتوکد یکی از محصولات قدرتمند شرکتی آمریکایی به نام Auto Desk می باشد که از سال ۱۹۸۲ وارد عرصه نرم افزار جهان گردیده است. این نرم افزار امکان استفاده از محیط های دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران خود فراهم می کند.

شما با داشتن نرم افزار اتوکد، میتوانید میز و وسایل نقشه کشی مهندسی را به کلی کنار بگذارید و تمام کارهای نقشه کشی و مهندسی خود را درون کامپیوتر شخصی خود به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

عبارت CAD که درون نام نرم افزار اتوکد قرار گرفته است به عنوان اختصار کلمه Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک کامپیوتر می باشد. نرم افزار اتوکد یکی از اولین نرم افزار های طراحی به کمک کامپیوتر بود همه میتواند بر روی کامپیوترهای شخصی کاربران اجرا شود. در نسخه های ابتدایی نرم افزار اتوکد ، فقط امکان ترسیم خط، چند ضلعی، دایره ، کمان و متن وجود داشت.

در نسخه های بعدی نرم افزار اتوکد امکان استفاده از ابزار ها و قابلیت های سه بعدی پیشرفت چشمگیری داشت و امکان پیمایش Objectهادر نمای سه بعدی و همچنین رندرینگ پیشرفته نیز به این نرم افزار قدرتمند اضافه گردید.

نرم افزار اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برا ی کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بتواند با Object ها طرح های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند و کاربردهای بی شمار این نرم افزار زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را به عنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد.

با توجه به این مطالب کارور اتوکد از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود و جهت ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی ایجاد گردیده است.

اگر به دنبال آموزشگاه اتوکد در #بناب و #مراغه هسنید، اگر مایلید در بهترین آموزشگاه اتوکد در آذربایجان شرقی ثبت نام کنید و اگر به دنبال معتبر ترین مرکز و آموزشگاه هستید حتما مجتمع آموزشی ایران مشکات را انتخاب کنید.

سوال و جواب در خصوص این دوره

آیا شرکت در این دوره نیازمند پیشنیاز خاصی است؟

خیر. شرکت در دوره اتوکد نیازمند پیشنیاز خاصی نیست و تنها آشنایی با کامپیوتر کافی است.

آیا دوره اتوکد مدرک دارد؟

بله شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد می توانید اقدام به دریافت مدرک معتبر قابل ترجمه فنی و حرفه ای نمایید.

آیا یادگیری اتوکد برای کاریابی موثر است؟

در خصوص این سوال باید بگوییم که بله شما می توانید با یادگیری کامل نرم افزار اتوکد و کسب تجربه در آن و همچنین کاراموزی در شرکت های فعال این حوزه اقدام به کاریابی و ورود به بازار کار کنید. همچنین باید بدانید که آموزش های ایران مشکات همگی مناسب بازار کار بوده و شما را برای ورود به عرصه اشتغال آماده می کند.

حرف آخر

شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد AutoCAD بصورت کامل با نرم افزار اتوکد آشنا خواهید شد. در کلاس حضوری اتوکد کارآموز بصورت گام به گام و از پایه آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار را فراخواهد گرفت. افرادی که در کلاس های آموزشی اتوکد مجتمع آموزشی ایران مشکات شرکت می کنند علاوه بر یادگیری عملی و بازار کاری نرم افزار اتوکد می توانند در انتهای دوره، مدرک فنی و حرفه ای کارور اتوکد را نیز دریافت نمایند. لازم به ذکر است که مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است.

آموزشگاه ایران مشکات با ارائه کتاب و جزوات آموزشی یادگیری کارآموزان خود را تسهیل خواهد کرد. در کنار تمام این مزایا شما می توانید شهریه دوره را بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

توجه: علاوه بر بناب شما می توانید دوره حاضر را در دیگر شعبه ما در شهرستان مراغه بصورت حضوری بگذرانید.

آدرس بناب:

آدرس مراغه :


 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *