بهترین و برترین دوره آموزش مهارت فتوشاپPhotoshop در بناب و مراغه با ارائه مدرک بین المللی کامپیوتر

فتوشاپ (Adobe Photoshop) نرم‌افزاری قدرتمند است که برای طراحی و ویرایش تصاویر، ساخت انیمیشن و طراحی صفحات وب و… استفاده می‌شود. از آنجایی که تصاویر در دنیای دیجیتال بسیار مهم هستند، یادگیری فتوشاپ برای افرادی که در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است. در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) پس از آشنایی با محیط نرم‌افزار، با رتوش، پنل حافظه و ابزارهای مرتبط با آن، ابزار برش و طراحی صفحات وب، ابزارها و منوهای انتخاب، مونتاژ و لایه‌ها آشنا می‌شویم.

توضیحات تکمیلی

فتوشاپ چیست؟ 

فتوشاپ (Photoshop) نرم‌افزاری قدرتمند است که توسط شرکت Adobe توسعه داده شده است. فتوشاپ قابلیت‌های متعددی مانند قابلیت تنظیم رنگ، کنترل نورپردازی، ایجاد افکت‌های ویژه، تغییر اندازه و ابعاد تصویر، افزودن متن و عناصر دیگر به تصویر و… را دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند.

اهمیت یادگیری فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای گرافیکی است که برای طراحی و ویرایش تصاویر، ساخت انیمیشن و طراحی صفحات وب و… استفاده می‌شود. در حال حاضر با توجه به گسترش دنیای دیجیتال، همه افراد برای ویرایش تصاویر خود، حداقل یک بار نیاز به فتوشاپ داشته‌اند. از آنجایی که تصاویر در دنیای دیجیتال بسیار مهم هستند، یادگیری فتوشاپ برای افرادی که در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است.

این نرم‌افزار شامل مدهای رنگی از جمله: RGB ،CMYK ،Bit Map ،Lab و غیره است. از جمله کاربردهای نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند به صورت زیر باشد:

  • Edit تصاویر
  • گذاشتن Effectهای مختلف بر روی تصاویر
  • اصلاح و بهبود رنگ‌بندی تصاویر
  • طراحی قالب وب‌سایت
  • طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی
  • طراحی تراکت و کارت ویزیت

آموزش فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات

فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایشگر تصویر است که به عنوان یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای ویرایش و طراحی تصاویر استفاده می‌شود از این رو در صنعت چاپ و تبلیغات بسیار کاربردی است. هدف از این آموزش، انتقال دانش کاربردی و مرتبط با بازار کار در مورد طراحی با فتوشاپ است. کارآموزان با شرکت در دوره و همراهی گام‌به‌گام با پروژه‌های انجام‌شده در طی آن، خواهند توانست در محیط واقعی بازار کار مرتبط با صنعت چاپ و تبلیغات مانند: طراحی کارت ویزیت، بنرهای ساده تبلیغاتی، طراحی بروشور ، طراحی سربرگ و… ورود پیدا کند.

اهمیت یادگیری فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات چیست؟ 

فتوشاپ به عنوان یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای ویرایش و طراحی تصاویر شناخته می‌شود. از این رو در صنعت چاپ و تبلیغات بسیار کاربردی است و در طراحی لوگو، طراحی بروشور و کاتالوگ، طراحی پوستر و تابلوهای تبلیغاتی، طراحی و ویرایش تصاویر محصولات و… استفاده می‌شود. با یادگیری فتوشاپ، می‌توانید توانایی خود را به عنوان یک طراح یا گرافیست در صنعت چاپ و تبلیغات افزایش داده و به صورت سریع و دقیق تصاویر مورد نظر خود را طراحی و ویرایش کنید.

آموزش تایپوگرافی یا حروف نگاری – سایه زدن حروف در فتوشاپ

تایپوگرافی یکی از بخش‌های بسیار مهم در امر زیباسازی و جلوه بخشیدن به پروژه‌های کاری فتوشاپ است. انجام صحیح و با دقت این کار به شدت می‌تواند در زیبایی و گیرایی پروژه‌های فرد تاثیر بسزایی داشته باشد.

تایپوگرافی (Typography) یک اصل مهم در زیباسازی یک کار گرافیکی و یا حتی یک متن است. در واقع اصل کار تایپوگرافی فراتر از یک زیباسازی ساده برای یک متن است. می‌توان گفت یک تایپوگرافی خوب، باعث القای خوب معنی یک کار و جذب بهتر و بیشتر مخاطب می‌شود. به عنوان مثال استفاده از تایپوگرافی در لوگوی یک برند به سادگی می‌تواند باعث تبلیغ و جذب بهتر مخاطب شود.

تاثیر تایپوگرافی بی‌شک غیر قابل انکار است و به شدت می‌تواند بر روی تصمیم‌گیری مخاطب کسب‌ و کار شما تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد و باعث رشد و یا شکست کسب‌ و کار شما شود. بنابراین استفاده از یک تایپوگرافی خوب و مناسب به شدت بر روی جذب و تصمیم‌گیری مخاطب و فروش شما تاثیرگذار خواهد بود زیرا که ارتباط از طریق تصویرسازی برای مخاطب بسیار گیرا و جذاب است.

تلاش برای طراحی و ابداع شیوه‌های جدید نگارش و طراحی متون از اهداف اصلی تایپوگرافی به شمار می‌رود. با استفاده از تایپوگرافی به راحتی می‌توان حال و هوای یک اثر را طوری بیان کرد که تا مدت‌ها در افکار و ذهن مخاطبان باقی بماند. یکی دیگر از اهداف تایپوگرافی، محسوس کردن موضوع نوشتار است به گونه‌ای که به مخاطب القا شود که متن مورد نظر به صورت طنز یا سرگرمی و یا آموزنده است.

تایپوگرافی یکی از بخش‌های بسیار مهم در امر زیباسازی و جلوه بخشیدن به پروژه‌های کاری فتوشاپ است. انجام صحیح و با دقت این کار به شدت می‌تواند در زیبایی و گیرایی پروژه‌های فرد تاثیر بسزایی داشته باشد.

آموزش طراحی رزومه با فتوشاپ

هنگام نوشتن رزومه و درخواست شغل، بسیاری از داوطلبان زمان زیادی را صرف تمرکز بر محتوا و مهارت‌های کلیدی ذکرشده در رزومه خود می‌کنند. این در حالی است که جنبه دیگری از نوشتن رزومه وجود دارد که به‌ اندازه محتوای رزومه اهمیت دارد و آن طراحی و چیدمان رزومه است. از آنجا که بازار کار بسیار رقابتی است، لازم است رزومه خود را از بقیه متمایز کنید. اگر رزومه شما طراحی مناسبی نداشته باشد و در انبوهی از رزومه‌های دیگر قرار بگیرد که برای خواندن جالب‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند، شانسی نخواهید داشت. طراحی برای کمک به متمایز شدن از رقبا بسیار مهم است. نرم‌افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی است که می‌توانید برای طراحی رزومه خود از آن استفاده کنید.

هنگامی‌که کارفرما رزومه شما را دریافت می‌کند، به‌طور خودکار قضاوت‌هایی خواهد داشت. او در مورد حرفه‌ای بودن، توجه به جزئیات و اشتیاق شما برای کار قضاوت خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که آیا شما را به مصاحبه شغلی دعوت کنند یا خیر. اگر رزومه شما دارای طراحی مناسبی نباشد، یک کارفرما به‌ طور خودکار، حرفه‌ای بودن و تمایل شما را برای این نقش زیر سوال می‌برد که اگر زمان زیادی را برای ایجاد رزومه خود صرف نکرده‌اید، آیا در مورد این کار جدی هستید؟

داشتن یک رزومه ضعیف کار را برای یک کارفرما برای مشاهده رزومه شما بسیار دشوار می‌کند. وقتی رزومه خود را برای یک کارفرما ارسال می‌کنید، می‌خواهید که او بتواند فوراً مهارت‌های کلیدی شما را پیدا کند. اگر رزومه شما به‌ صورت مناسب طراحی نشده باشد، پیدا کردن این جزئیات ممکن است برای کارفرما بیشتر از آنچه لازم است زمان ببرد.

هنوز مطمئن نیستید؟

فـتـوشـاپ را
حرفه ای یـــاد بگیرید

#مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) با برگزاری دوره مهارت #فتوشاپ، بهترین آموزشگاه بناب و مراغه است.

داوطلبان شرکت کننده در کلاس فتوشاپ علاوه بر یادگیری حرفه ای نرم افزار فتوشاپ، می توانند پس از اتمام این دوره مدرک فنی حرفه ای بین المللی از آموزشگاه ایران مشکات دریافت نمایند.

کلاس آموزش فتوشاپ در آموزشگاه ایران مشکات توسط بهترین اساتید برگزار می شود و در خود کلاس فتوشاپ شما نرم افزار فتوشاپ به صورت حرفه ای از صفر تا صد به شما تدریس می شود.

پیشنهاد ما به شما برای آموزش حرفه ای #فتوشاپ شرکت در این دوره می باشد. #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه ) مفتخر است که توانسته حسن نظر تمامی هنرجویان خود را نسبت به دوره بدست آورد. شما می توانید با ورود حضوری به خود آموزشگاه ایران مشکات به این مورد واقف شوید.

فراموش نکنید که!

شما پس از گذراندن دوره آموزش فتوشاپ در آموزشگاه ایران مشکات، #گواهینامه کارور فتوشاپ را دریافت خواهید کرد که در #استخدام، ارتقا شغلی و #مهاجرت شما بسیار مفید خواهد بود.

پیشنهاد می شود:

اگر به دنبال حرفه ای شدن در انجام امور طراحی و فتوشاپ هستید…

دوره تکمیلی فتوشاپ آموزشگاه ایران مشکات نیز به شما پیشنهاد می گردد:

دوره فتوشاپ پیشرفته در واقع مکمل دوره فتوشاپ مقدماتی می باشد که با شرکت در آن می توانید به صورت کامل با نرم افزار فتوشاپ، تریک ها و فنون آن و انجام پروژه های حرفه برای ورود به کار در این عرصه آمادگی لازم را پیدا نمایید.

در پایان در صورت کسب نمره رضایت از سوی اساتید آموزش فتوشاپ توسط ایران مشکات به شرکت های فعال در این عرصه برای کاراموزی و حتی استخدام معرفی می شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید تماس بگیرید.

بناب ۰۴۱۳۷۷۳۶۵۶۰  مراغه ۰۴۱۳۷۲۴۱۴۱۶  مدیریت ۰۹۱۴۱۷۸۲۰۵۱

کاربرد‌های نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

کاربرد فتوشاپ در معماری:

نرم افزار فتوشاپ از جمله نرم‌افزار­‌های ضروری برای طراحان و معماران است که در زمینه‌ی شیت بندی ، پست پروداکشن، ایجاد رند‌ر­ها، ایجاد حجم کامل معماری و… کاربرد دارد. طراح در مبحث پست پروداکشن توانایی ایجاد نورپردازی و نسبت دادن مصالح مورد نظر را دارد؛ همچنین این امکان برای کاربر فراهم است که چیدمان­‌های  نقشه­‌ها و تصاویر را ایجاد کند.

کاربرد فتوشاپ در تبلیغات وگرافیک:

فتوشاپ در طراحی ژورنال­‌ها و برشور­‌ها، طراحی لوگو، طراحی پوستر­‌های تبلیغاتی و سینمایی، انیمشین، تولید اتیکت و کارت ویزیت کابرد دارد.

کاربرد فتوشاپ در عکاسی:

از این نرم‌­افزار در عکاسی برای بالابردن کیفیت تصاویر، امکان حذف و اصلاح تصاویر، ساخت عکس­‌های تبلیغاتی و خلاقانه، روتوش تصاویر و رفع نواقص عکس، ایجاد رنگ، اصلاح روشنایی و کنتراست تصاویر استفاده می­‌شود.

کاربرد آموزش فتوشاپ در طراحی سایت:

در طراحی وب امکان بهینه‌­سازی تصاویر، ایجاد المان­‌های متفاوت، صفحه‌­آرایی و اصلاح تصاویر وجود دارد و همچنین یکی از عواملی که باعث بازدید کاربران از صفحات می­‌شود استفاده از زمینه­‌ها و تصاویر منحصر‌­به‌فرد و جذاب در سایت شما است. طراحان سایت برای ایجاد قالب­‌های جذاب و متنوع ابتدا طرح سایت خود را با فتوشاپ طراحی کرده و بهتر می‌­توانند نواقص آن را برطرف و یک صفحه کاربر پسند کد نویسی کنند.

. آموزشگاه ایران مشکات

آموزشگاه ایران مشکات یکی از برترین آموزشگاه‌های تخصصی می‌باشد و همچنین رتبه A را بین آموزشگاه‌های استان آذربایجان شرقی دارد.

در آموزشگاه ایران مشکات کارآموزان به صورت اصولی با بخش های مختلف نرم افزار فتوشاپ آشنایی پیدا می‌کنند و با ابزار‌های مختلف آشنا می‌شوند. شما با گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانید مدرک معتبر دریافت کنید و به راحتی در حوزه مورد‌نظر مشغول به کار شوید. البته سه سطح متفاوت برای آموزش فتوشاپ در این آموزشگاه وجود دارد که بنا به نیاز خود می‌توانید در آن شرکت کنید.

می‌­توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید یا به سایت آموزشگاه ایران مشکات مراجعه فرمایید.

آدرس آموزشگاه:  بناب تقاطع خیابان آب و دانشجو

شعبه۱              : مراغه خیابان قدس روبروی خیابان شیخ تاج

 
آدرس بناب:

آدرس مراغه :


 

 

 

12 پاسخ
  1. لیلا
    لیلا گفته:

    دوره قبلیم دوره کامل icdl بود و برای دومین بار که در دوره های آموزشگاه ایران مشکات شرکت داشتم. استاد این دوره هم بسیار متعهد بودن و با صبر و حوصله تمام نکات رو آموزش دادن. کلاس های هم بسیار عالی هماهنگ و به موقع برگزار می شدن. تشکر و قدردانی می کنم ازتون

    پاسخ
  2. لیلا
    لیلا گفته:

    دوره قبلیم دوره کامل icdl بود و برای دومین بار که در دوره های آموزشگاه ایران مشکات شرکت داشتم. استاد این دوره هم بسیار متعهد بودن و با صبر و حوصله تمام نکات رو آموزش دادن. کلاس های هم بسیار عالی هماهنگ و به موقع برگزار می شدن. تشکر و قدردانی می کنم ازتون

    پاسخ
  3. فاطمه
    فاطمه گفته:

    استاد فوق العاده خوب و توانمندی دارن که همه نکات و به خوبی میگن من از تدریسش ن خیلی راضیم و همچنین مادر آموزشگاه که اطلاع رسانی عالی دارن و هماهنگی کلاس هارو خیلی بموقع انجام میدن

    پاسخ
  4. فاطمه
    فاطمه گفته:

    استاد فوق العاده خوب و توانمندی دارن که همه نکات و به خوبی میگن من از تدریسشون خیلی راضیم و همچنین کادر آموزشگاه که اطلاع رسانی عالی دارن و هماهنگی کلاس هارو خیلی بموقع انجام میدن

    پاسخ
  5. سمیرا
    سمیرا گفته:

    به نوبه‌ی خودم از مدیریت محترم آموزشگاه و تمام کارکنان آموزشگاه ایران مشکات تشکر میکنم. من برای اخذ مدرک دیپلم مزاحمشون شده بودم که برای کارم لازم داشتم و باید در کمترین مدت مدرکم رو تحویل میدادم. مدیریت محترم و کارکنان و اساتید آموزشگاه ایران مشکات با حوصله به من کمک کردند تا تونستم مدرک دیپلم را اخذ کنم و شغلمو از دست ندهم. برادرم هم مدرک فتوشاپ و icdl گرفتن از اموزشگاه ایران مشکات و کاملا راضی بودن. الحق که آموزشگاه منظم و نمونه‌ی استان هستید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *