بهترین و برترین آموزش مهارت ICDL در بناب و مراغه با ارائه مدرک بین المللی کامپیوتر

آموزش ICDL

برای آموزش ICDL از کجا باید شروع کنیم همه ما حداقل یک بار هم شده، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، با اسم ICDL آشنا شده ایم. برخی از شما هم به صورت اتفاقی آن را در گوگل سرچ کرده اید ولی موفق به یادگیری کامل و کاربردی آن، نشده اید، به همین دلیل است که موسسات و مجموعه های آموزشی، دوره ICDL را راه اندازی کرده اند و علاقه مندان می توانند با ثبت نام در آن ها، به دانش و اطلاعات کامپیوتری در این زمینه بی فزایند. از آن جایی که عده ای می پندارند که آموزش ICDL برای گروه های سنی خاصی طراحی شده و بسیار پیچیده می باشد، ولی سخت در اشتباه هستند. کلمه ICDL مخفف International Computer Driving License و به معنای گواهی نامه بین المللی کاربری رایانه می باشد. این دوره در چند مرحله خلاصه می شود و فراگیران می توانند به صورت کاملا حرفه ای، پس از آموزش، به مهارت های کامپیوتری مسلط شوند. علاوه بر این، به آن ها توصیه می شود تا مجموعه ای معتبر نظیر #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه)، پیدا کرده و در آن علم زیبای کامپیوتر را فرا بگیرند. بسیار دیده شده که متقاضیان، زمانی که با کاربرد ها و ویژگی های مهارت های هفت گانه آشنا شدند، افسوس بخورند که ای کاش زودتر در دوره ICDL شرکت کرده بودم و فرصت های شغلی مناسبی که برایم پیش آمد را، از دست نداده بودم. بهتر است بدانید که هیچ وقت برای یادگیری مطالب جدید دیر نیست، پس خواندن این مقاله درمورد علم کامپیوتر و ICDL را از دست ندهید.

ضرورت استفاده از آموزش ICDL

در زندگی یکی از موارد مهمی که زمینه ساز ورود افراد به دنیای مدرن می شود، استفاده از علم کامپیوتر در زندگی است. همان طور که می دانید، در دنياي مدرن و امروزی، که انجام ساده ترين و پيش پا افتاده ترين امور نيازمند آشنايي با ابزارهاي مدرن و کامپيوتري است، مي توان ادعا کرد که عدم آشنايي با اصول و مباني کاربردي کامپيوتر، با بی سوادی و نا توانی در انجام کار های روزانه مردم، برابر می باشد. از آنجا که هم اکنون در زندگی امروزی، یادگیری علوم فناوری اطلاعات و کامپیوتر یکی از ملزومات مورد نياز براي برقراري ارتباط با محيط پيرامون و خود کفايي در انجام امور روزمره محسوب می شود، آموزش ICDL ، به عنوان مقدماتی ترین و ضروری ترین بخش برای ورود به دنیای کامپیوتر، تلقی می شود. همان طور که در بازارکار و به دست آوردن فرصت های شغلی، ملاک هاي ارزيابي سطح علمي و توانايي هاي افراد در حال رشد و توسعه، با هم مقایسه می شود، توانايي کار با برنامه هاي مختلف و کاربردي کامپيوتري به يکي از اصلي ترين ملاک هاي ارزيابي افراد در بازار کار تبديل شده است. همان طور که گفته شد، آشنايي با مهارت هاي هفت گانه کامپيوتر براي همه افراد جامعه به يک امر اجتناب ناپذير تبديل شده و دوره هاي آموزش ICDL به عنوان موارد ضروری برای مردم در امر استخدام در نظر گرفته می شود. این دوره ها به دلیل کاربرد و تاثیر زیاد در جامعه، در ليست دوره هاي بسيار پر مخاطب آموزشگاه ها و موسسه ها قرار گرفته است. از آن جایی که مدرک ICDL یکی از مدارک و گواهینامه های اصلی، به شمار می رود، علاقه مندان می توانند با اخذ نمره کافی در یکی از مشاغل مورد علاقه خود مشغول به کار شوند. #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه)، از جمله مجموعه هایی است که گواهینامه ICDL را که مورد قبول سازمان های بین المللی و شناخته شده است، ارائه می دهد. این دوره در بیان موضوعات و مطالب درسی تنوع بسیاری دارد و همه افراد می توانند تنها در یک دوره، تمامی مهارت های مختلف را فرا بگیرند و شانس استخدام خود را در یکی از شرکت های معتبر بالا ببرند.

چرا باید به آموزش ICDL بپردازیم؟

یکی از مسائلی که همیشه برای فراگیران پیش می آید، این است که از کجا باید برای آموزش ICDL شروع کنم تا بتوانم تمامی مهارت های آن را یاد بگیرم و در شغل مورد علاقه ام مشغول به کار شوم. همان طور که می دانید، امروزه رقابت بر سر پیدا کردن شغل، نفس گیر شده است و افراد در هر زمینه ای، هر چه مهارت های بیشتری داشته باشند، شانس بیشتری برای قبولی در آزمون استخدام پیدا می کنند. بنابراین متقاضیان باید قادر باشند تا رزومه کاری حرفه ای تری بنویسند و مهارت های خود را بالا ببرند. دریافت گواهینامه ICDL نیز یکی از مهم ترین و موثر ترین مدارکی است که می تواند به ارزش رزومه تان بیفزاید. اگر قصد داشته باشید تا در یکی از اداره ها و شرکت های داخلی استخدام شوید باید بتوانید از کامپیوتر به درستی استفاده کنید و وظایف خود را به طور صحیح به انجام برسانید. همان طور که گفتیم، این مدرک بین المللی است و در ۱۴۹ کشور جهان معتبر می باشد. علاوه بر همه این موارد، داشتن مدرک ICDL به افرادی که به دنبال ارتقای شغلی هستند، نیز کمک می کند. همه افراد اعم از دانش آموزان، دانش جویان، کارمندان و حتی خانه داران، می توانند از این گواهینامه استفاده کنند و مهارت های کامپیوتری خود را افزایش دهند. شرکت در دوره ICDL در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) ، این امکان را به دانش پذیران می دهد تا از مدرکی که در ورزات علوم، تحقیقات و فناوری اعتبار دارد، استفاده کنند.

ایران مشکات icdl

مطالب مورد نیاز در ICDL

جالب است بدانید در ICDL هفت مهارت مهم و ضروری در حیطه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزش داده می شود. بخش مقدماتی و ابتدایی این دوره، شامل سه مهارت اول و بخش پیشرفته و کاربردی آن، در برگیرنده چهار مهارت دیگر می شود. در بخش مقدماتی به مهارت هایی همچون آشنا شدن با مفاهيم فناوري و اطلاعاتIT، آشنايي با مباحث اطلاعات، ارتباطات و اینترنت و آشنايي کامل با روش استفاده از کامپيوتر و مديريت فايل ها، پرداخته می شود و در مباحث و دوره پیشرفته، مباحثی همچون آموزش ورد یا پردازشگر کلمه، آموزش اکسل، آشنایی با برنامه ارائه مطالب و یا همان آموزش پاور پوینت پرداخته شده و در نهایت، شامل دوره آموزشی بانک اطلاعاتی اکسس، می شود. لازم به ذکر است موارد و مباحث ياد شده در کليه دوره هاي آموزش ICDL به صورت هماهنگ و يکسان یاد داده خواهد شد. در ادامه هر یک از این مباحث را به صورت مختصر تعريف می کنیم و به کاربردهاي هر يک از اين برنامه ها اشاره خواهيم کرد.

کاربرد های نرم افزار ورد

جالب است بدانید که این نرم افزار، امکانات بسیاری را برای کاربر فراهم آورده است که یکی از آن ها، قابليت استفاده مستقيم از اسناد توليد شده به وسيله اين نرم افزار در ساير محيط ها اعم از انواع صفحات اينترنتي مانند صفحات وبلاگ و غيره می باشد که علاقه مندان به راحتی می توانند از آن ها در جهت بهبود فعالیت های روزانه خود استفاده کنند. نرم افزار ورد قابليت ادغام با ساير نرم افزار هاي آفيس را براي کاربران خود فراهم کرده است و آن ها می توانند با وارد کردن تصاوير و اشکال مختلف در فايل متني، تنها با استفاده از قابلیت های دیگر ورد استفاده کنند. علاوه بر این، نرم افزار ورد، توانایی اجراي انواع مختلف جداول در محيط ورد را، به وجود آورده است. برخورداري از قابليت هاي ذکر شده و به دست آوردن آن ها در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه)، توانسته اين نرم افزار را به يکي از کاربردي ترين و محبوب ترين نرم افزارهاي روز دنيا تبديل نمايد، به گونه ای که نرم افزار ورد، در کليه سازمان ها و ارگان هاي دولتي، نيمه دولتي و خصوصي به صورت کاملا گسترده، مورد استفاده قرار مي گيرد.

کاربرد های نرم افزار اکسل

نرم افزار اکسل یکی از جالب ترین موارد به روز دنیا می باشد که قابليت برقراري ارتباط با ساير نرم افزار هاي مجموعه آفيس را براي کاربران فراهم می کند. این نرم افزار، قابليت انعطاف پذيري بسيار بالايي داشته و کاربران مي تواند با توجه به نيازها و اهداف مورد نظر خود براي تنظيم گزارش هاي مورد نياز روزانه، از اين برنامه استفاده نمايند .بهتر است به این نکته توجه کنید که نرم افزار اکسل قابليت بالايي در تجزيه و تحليل داده ها و به خصوص داده هاي آماري، استاندارد سازي و فرمول بندي کردن اطلاعات، ارائه انواع مختلف نمودارهاي گرافيکي و فرمت بندي متغيير دارد. این نرم افزار می تواند در روند نمايش و تجزيه و تحليل روند اجراي پروژه ها و گزارش هاي مالي، بسيار موثر و کاربردی باشد. نرم افزار اکسل، قابليت بالايي درها و داده هاي اطلاعاتي دارد که در صورت تعدد داده ها قابليت بسيار مفيد و پر کاربردي به شمار مي رود و احتمال بروز خطا در روند وارد کردن اطلاعات و داده ها را به ميزان قابل توجهي کاهش مي دهد.

کاربرد های نرم افزار پاورپوینت

نرم افزار پاور پوينت نيز مانند هر نرم افزار ديگري در حوزه تخصصي خود از قابليت هاي منحصر به فردي برخوردار است که توانسته آن را در حوزه کامپیوتر، به پر کاربرد ترين نرم افزار، در حیطه ساخت اسلاید و ارائه مطالب، تبدیل کند. نرم افزار پاور پوینت قابلیت های بسیاری دارد که در دوره ICDL، آموزش داده می شود. عمده ترين توانایی نرم افزار پاور پوينت تبديل کردن فايل هاي تصويري معمولي به اسلايد شو است. علاوه بر این، پاورپوینت می تواند بر روی اسلاید های طراحی شده، صدا را ادغام کند. قابليت ايجاد فرم هاي مختلف با طراحي هاي از پيش تعيين به وجود آمده، طرح های شخصي مطابق با سليقه کاربران و متناسب با محتواي اسلايدهاي مورد نظر نيز از ديگر قابليت هاي نرم افزار پاور پوينت می باشد. نرم افزار پاور پوينت به واسطه قابليت هاي متعدد و متنوع در حوزه پر کاربرد ترين نرم افزار هاي توليد اسلايد شو و به خصوص در زمره پر کاربردترين نرم افزار هاي مورد استفاده در حوزه آموزش قرار گرفته است . فراگيران مي توانند با شرکت در این دوره آموزشي و کسب مدرک مهارت هاي هفت گانه ICDL، از کلیه اطلاعات بیان شده به صورت کاربردی و موثر برخوردار شوند.

کاربرد های نرم افزار اکسس

یکی دیگر از نرم افزارهاي کاربردي گروه آفيس، اکسس می باشد که به واسطه قابليت و ويژگي ها منحصر به فرد خود در زمره نرم افزار هاي کاربردي اين گروه قرار گرفته است. این نرم افزار به عنوان برنامه کامپيوتري پايگاه داده توسط شرکت مايکروسافت براي سازماندهي و استفاده از اطلاعات و ايجاد بانک هاي اطلاعاتي براي کسب و کارهاي مختلف تعريف شده است. نرم افزار اکسس براي کاربران دسترسي به يک ابزار مديريت اطلاعات را فراهم آورده است که آن ها بتوانند گزارش هاي هفتگی را تجزيه و تحليل و ذخيره کنند. علاقه مندان فقط کافی است که با شرکت در این دوره و دریافت گواهینامه ICDL در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه)، به خوبی با همه موارد و نرم افزار های ذکرشده، آشنا شوند و آن ها را فرا بگیرند.

چرا دوره هاي آموزشي مهارت هاي هفت گانه ICDL در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه)؟

#مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) يکي از معدود موسسات معتبر و به نامي است که با اخذ کليه مجوزهاي مورد نياز از سوي سازمان ها و مراجع ذيصلاح اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف از جمله دوره آموزشي مهارت هاي هفت گانه ICDL کرده است. #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) به واسطه همکاري با اساتيد برتر و به نام اين حوزه آموزشي موفق به برگزاري دوره هاي آموزشي با کيفيت و در سطح استانداردهاي اين حوزه شده است. با توجه به اين که کليه دوره هاي آموزشي #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) از درجه اعتبار بالايي برخوردار است. فراگيران به واسطه شرکت در این دوره هاي آموزشي و کسب مدرک مهارت هاي هفت گانه ICDL در #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) علاوه بر کسب دانش، تخصص، توانايي، مهارت و قابليت هاي مورد نياز را در پايان دوره آموزشي دریافت خواهند کرد و با توجه به اهميت شرکت در دوره هاي آموزشي معتبر و همچنين با توجه به مزايا و برتري هاي دوره هاي آموزشي #مجتمع آموزشی ایران مشکات (#بناب ، #مراغه) به کليه متقاضيان و علاقه مندان شرکت در دوره هاي آموزشي ICDL توصيه مي شود با شرکت در دوره هاي آموزشي اين مرکز از زمان، انرژي و هزينه پرداختي نهايت استفاده را ببرند. در ضمن، امکان ترجمه رسمی را نیز دارد. این مورد برای افرادی که قصد مهاجرت و کار در کشور های دیگر را دارند، بهترین مزیت این دوره محسوب می شود. با شرکت در این دوره، دانش پذیران مدرک صادر شده مورد تایید سازمان بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می کنند که این مزیتی بسیار عالی محسوب شود.

 

آدرس بناب:

آدرس مراغه :

5 پاسخ
  1. عاقل
    عاقل گفته:

    عالی هست خدمات آموزشی این مجتمع آموزشی
    ایران مشکات مدیریت و کادرش هم بی نظیر بود.
    به نوبه خودم تشکر میکنم

    پاسخ
  2. زهرا
    زهرا گفته:

    مطالبتون خیلی مفید بودن و تو تحقیقاتی که برای ثبتنام میکردم خیلی کمکم کرد.
    تشکر میکنم از سایت و آموزشگاه خوبتون.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *